//www.hscripts.com --> ad>
2013-04-29 ? 19:50:00

Vill ni veta några saker?

 
(Nu tänker ni säkert att äsch, jag vet redan allt. Och det gör ni säkert, men oroa er inte, att jag har fisktår har jag faktiskt inte nämnt en enda gång!)
 
♥ Jag blir alltid kissnödig vid fel tillfälle. 
 
♥ Jag har på något sätt funnit ett intresse för rådjur och bambisar. Har alltid en som bakgrundsbild på mobilen för dom är bäst. 
 
♥ Jag hatar tuggummi och när andra borstar tänderna. Fråga gärna varför men jag har inget bra svar. 
 
♥ Om någon skulle ge mig en lussebulle eller en trekantig club-sandwich-macka skulle jag nästan påstå att vi inte är vänner längre. Eller jo, men så mycket avskyr jag dom. (Resan till Hongkong för några år sedan dödade min framtid med trekantiga mackor och lussebullar är ju bara vidriga och kommer aldrig att sätta sin fot i min mun) 
 
♥ Jag startar alltid en bra serie på datorn bredvid mig i sängen innan jag ska sova, för då känns det inte som att jag somnar ensam. Och så är det ju trots allt det bästa jag vet. Nästan. (Sen vaknar jag på morgonen med en överhettad och död dator, men sånt är livet hörrni. Sånt är livet.)
 
♥ Jag gillar också sovmornar, solljus, skratt, sushi, shopping, sommarlovsnattsäventyr, smoothies, sötsaker, second hand (och insåg precis att alla ord börjar på s, så då blir det ju helt fel om jag fortsätter med vänner, glass, mormor&alla andra gamlingar, smörjkrämer, kramar, nybäddade sängar och julafton även om det också är bland det bästaste som jag vet) ♥
 
♥ Det går nästan inte att äta choklad och kakor utan ett glas mjölk. Inte för mig iallafall. 
 
♥ Jag är sämst i världen på att äta middag.
 
♥ Jag dejtar i smyg Harry Styles. Han vet bara inte om det än.
 
♥ Jag är otroligt talanglös. Jag kan inte spela instrument, måla, sjunga, rida, baka... Blablabla. Men jag kan konsten att sova, oroa mig för ingenting, dagdrömma för mycket och skratta eller skrika helt för mig själv. 
 
♥ Varje söndag tänker jag att "idag ska jag möblera och göra om hela mitt rum. ååå det ska bli så mysigt och pysigt och bäst." sen plockar jag upp mina smutsiga strumpor från golvet och känner mig sedan ganska nöjd med vad jag åstadkommit och slutar där.
 
♥ Ni vet att jag är läxolös när jag har tid att sitta och hitta på sånt här nonsens mitt på en måndag. 
Kommentarer
Anonym

harry är min

Svar: okejdå!
Hanna

2013-04-29 @ 21:55:57
mickan

HANNA DIN BLOGG ÄR SÅ BRA!!

2013-04-29 @ 22:15:20
mickan

OCH DU ÄR SÅ FIN!

Svar: Meeeeeen din lilla söting!!
Hanna

2013-04-29 @ 22:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna