//www.hscripts.com --> ad>
2013-08-04 ? 00:09:00

Där jag befinner mig deltid på riktigt men alltid i huvudet

Nu kanske ni undrar vad jag gör och gör ni inte det får ni veta ändå. Jag befinner mig i sundsvall och går mest på ikea tillsammans med en virrig men älskvärd mormor, en långsam mamma och en lillebror med byror i alla plagg han har på sig. Om jag inte har sagt det förut så är det en underbar kombo. Vi solar och badar vid havet och i sjön, sitter på gräset med en kattunge och äter en massa massa mat.

Det var sommarlovet är snart slut- ångesten som fick mig att vilja fånga alla tillfällen till händelser, och därför sällskapade med mamma och lillebror hit redan vid sju imorse.  Det var det tidigaste jag har klivit upp i sommar. Inte för att det har varit en riktig sommar men ni fattar och så. Men annars. Jag klagar inte och jag ska ha det ganska fint. Ååå. Jaja, jag missar ju som ni vet aldrig en chans till lite sundsvallshäng och det kommer jag aldrig göra. Jävla stad som har mitt hjärta. Här ska jag fram tills imorgon ägna mig åt gos mys och massa kramar från mormor för jag måste tanka upp för flera veckor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna