//www.hscripts.com --> ad>
2013-08-14 ? 00:31:00

Jag gillar att det är så billigt och att man kan hitta så himla fina saker

Hello little blomblus from kupan. 25 små mynt tog dom för dig och jag slet direkt sönder dina fula axelvaddar så fort jag kom hem.
 
 
Pingstkyrkan lyckas alltid tvinga mig att köpa något vitt och som liknar tusen andra plagg jag har. Men som tanten där sa förut- "25 kronor är som en chokladkaka, och jag har ju aldrig några problem att betala så mycket för choklad så jag borde ju kunna handla här"
 
Kupis.
 
Kupis en annan dag jag var där.
 
Och den här blåa kavajen skulle jag ha köpt tidigare i sommar för den hade varit perfekt att gömma småkalla armar i på sommarkvällarna. 
 
Jag publicerar detta i brist på annat då jag just nu sliter i mitt hår, försöker packa och peppa samtidigt och mentalt förbereda mig för en sjutusingens bra vecka!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna