//www.hscripts.com --> ad>
2013-08-13 ? 23:29:16

Jag har en mysigare koja än dig

Min fot har somnat och jag har precis startat om säsong ett av vänner för kanske tolfte gången eller så, jag ligger ute i kojan för jag tröttnade på att knuffa undan högar med kläder som, vad det känns som nu, aldrig kommer bli packade för jag är värdelös på att packa smart och rätt, organiserat och clevert (men hitta på nya ord kan jag) och brukar mest bara trycka ner saker jag gillar i väskan och sen blir inte ens hälften använt.
Jaja, sen skulle jag ut och springa efter den myyyyyysiga fikan hos Plöen men eftersom att sveriges sommarväder kan ta sig i rumpan fick det bli träning inomhus och det är så himla tråkigt att jag fortfarande, tre timmar senare, är lite uttråkad. Sen blir man såklart inte mer road när alla serieavsnitt jag har försökt få igång i över en timme inte ens har börjat ladda, meeeeeeeen jag överlever såklart ändå. För vi har marabou-cookies hemma och jag tror att it´s safe to say att mina smyga-i-köket-och-småäta-talanger blivit riktigt vassa nu när jag nästan har ätit upp hela paketet själv utan att någon i hela familjen märkt något. 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna