//www.hscripts.com --> ad>
2013-08-14 ? 23:39:00

Jag måste verkligen sova men samtidigt måste jag verkligen skriva

Nu sitter jag megapepp och bajsnödig för lalalalalaa imorgon åker vi mot solen. Packad är väskan och bredvid har jag kastat på allt som verkligen måste med men inte fick sin plats i väskan. Som mig kudde, mobilen och solisar. Imorgon vaknar jag nästan för tidigt (och ska banne mig inte försova mig!!!!!) och jag borde därför ha somnat för flera timmar sedan, men sån är inte jag. Nu ska vi ha en fin vecka trots allt och inget kan stoppa oss! Hur det än blir så blir det bra. (även om vi kommer sakna alla som borde vara med på resan!)

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna