//www.hscripts.com --> ad>
2013-08-11 ? 15:16:00

Lite hattigt i solen

 
En dag var det soligt och jag bar hatt. I typ tre sekunder för hatt är ju verkligen hatt och jag vet inte riktigt om jag är en hatt-hanna. Jag gillar det och sen så gör jag inte det. Och jag vet inte varför men det känns så himlans högtidligt och stort varje gång solen skiner och jag bär sommarkläder, att jag bara måste fotografera det. På baksidan. Och gömmandes varje gång någon cyklar förbi. Därav suddiga sommarklädselsbilder lite då och då. Men då vet ni. Då.
Kommentarer
Anonym

Fina nannis !!

Svar: nu står det inte vem du är men jag kan slå vad om att du är mycket mycket finare!
Hanna

2013-08-11 @ 22:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna