//www.hscripts.com --> ad>
2013-08-13 ? 00:25:00

Ni vet.

 
Jag har haft några kvällar då jag antar att jag bara behövde gråta en stund, promenera runtomkring, sitta tom på golvet och sen drämma igen min sovrumsdörr och gömma mig under täcket för resten av kvällen. Men så blir det ibland och när dom nätterna blivit avklarade kunde jag igår åka en sväng för te-mys i stan och ikväll på bio med nästan alla jag ville träffa. Idag har också två saker blivit avbockade inför resan på torsdag. I en byrålåda bredvid det nytryckta passet ligger numera ett gult plastkuvert med turkiska lira och på pallen bredvid mig har jag en påse full med solkräm, olja och någon form av aftersun med fruktlukt och glittershimmer (det kanske mest oplanerade och ogenomtänkta köpet idag). Dessutom har jag fyllt på med min bästa vän ipren. Jag är alltså redo och nedräkningen kan börja på riktigt.
Nu ska jag hämta en skål blåbär och mjök (vi har alldeles för mycket nyblockade blåbär i kylen och jag ser det såklart som min plikt att hjälpa till att göra ny plats i kylskåpet)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna