//www.hscripts.com --> ad>
2013-08-13 ? 12:27:00

Sy lilla symaskin

 
Alltså jag kan inte sy. Det har jag aldrig kunnat och det blev ännu svårare när mormors symaskin som mamma tagit över och som jag använt tidigare slutade fungera. Men samtidigt fortsatte jag springa runt på butikers reor och secondhandaffärer för att hitta plagg jag ville sy om. Sån är jag. Att jag alltid ska komplicera saker för mig själv. Men sen fyndade mamma och jag en symaskin på ikea och jag har ägnat massa kvällar åt att sy om alla möjliga plagg. Resultatet blev skitdåligt för jag kan inget mer än att gasa på pedalen men jaja. Ser ni någon vandrandes i turkiet iklädd i en onormalt sne klänning eller raffsigt sydd topp är det med största sannorlikhet jag.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna