//www.hscripts.com --> ad>
2013-08-23 ? 21:50:00

Vi åkte på semester och det var bäst

Hemma och nerdunsad i sängen med väskan uppackad. Det var en nattbuss, ett flyg, lite arlanda-häng på en egenkonstruerad och halvbekväm fåtölj-säng, en tågresa och några timmars återberättande av resan för mina föräldrar som tog mig hit, efter en kortlång underbar vecka i solen med Maud, Majvor och Maggan.
Jag har inga bilder som kan visa precis hur himla bra vi hade det och jag har inga ord som precis kan beskriva det heller. Redan på bussresan mot flyget hem var vi alla överrens om att vi längtade tillbaka och inte ens en stor toffifee-ask var från taxfreen kunde få oss på bättre humör. Vi fyra hade det så himla mysigt, varmt, kladdigt, roligt, svettigt, tokigt och härligt och det var precis som det skulle va. Jag är nog en jävla sucker för charterresor endå. Iallafall när medresenärerna kommer i form av tre bästa vänner. Och älskar att vi hade det så förbaskat bra och carpe-ade varenda solsekund innan hösten kommer och dödar oss. 
 
Just nu råder det bild-kaos på min dator så innan jag kan visa fler bilder måste jag reda ut den röran (och kanske möjligtvis lyckas sno åt mig några bilder från dom andra). Och äta upp resterna av min toffifee. Men sen så!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna