//www.hscripts.com --> ad>
2013-12-23 ? 22:20:15

Det är dan före dan.

Jag vaknar och somnar om och vaknar och somnar om hela natten. Jag vet inte varför men jag vet att när jag äntligen kliver upp ur sängen har klockan redan slagit 13.50 och jag är sådär morgontrött och förvirrad. 
Vet inte alls vad jag ska göra med resten av dagen så jag startar en film och steker lite haloumi-ost och klunkar julmust till frukost. 
Åker en sväng med mamma för att handla men stannar i bilen och äter för många sura godisar så nu är min tunga svidig och ont, attans för imorgon väntar ju julbordsmaten som jag har längtat efter. Kommer hem, kryper upp i sängen och ser på julkalendern och tänker att man kan nog inte vara psykiskt stabil om man gråter till den.
Sen kommer lillebror in och säger "Ursäkta så mycket men skulle vi julpyssla?" Så vi julpysslar och klipper och klistrar och han delar med sig av sina fyraåriga funderingar och säger att han tycker om mig. Jag gör klart dom sista julklapparna och nu har jag parkerat mig under täcket framför bingolottos uppesittarkväll och längtar tills imorgon. 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna