//www.hscripts.com --> ad>
2013-12-01 ? 23:34:00

Det är första dagen

 
 
Det är första december och första advent idag och eftersom att jag vet om hur himla fort december går vill jag inte missa en sekund av allt julmys. Därför decemberbäddade jag rent sängen med mina jullakan i fredags, julbakade till julmusiksmys med Johanna i lördags, tittade på julkalendern med lillis, julvandrade i stan med Emmie och en kopp glögg och adventsmyste sen hos Moa med alla dom där och världens godaste julfika på bordet framför oss. Sen på middagsmenyn utbyttes thaimat mot tomtegröt, skinkstut och clementiner. Nu har december verkligen börjat och jag fyller på min decemberlista med mys hela tiden. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna