//www.hscripts.com --> ad>
2013-12-15 ? 20:37:00

Jag julbakade hos farmor & farfar i lördags

Chokladbräck med polka. Samma som varje år. Lika gott och lika enkelt.
 
Wienernougat med mandelspån. Farmors favorit och kanske min med.
 
En nyhittad favorit för i år som jag & Johanna hittade lagom till första advent-helgen. Polkatryfflar.
 
Och pepparkaksbollar kan man kanske kalla dom. Jag ska faktiskt göra ännu fler just nu. Mumma!
 
 
Idag är det tredje advent och eftersom att jag ligger lite på efterkälken gällande julförberedelser hade jag stora planer på att ta igen dessa idag, men jag sitter just nu klockan 20.34 nyvaken efter en två och en halv timmes nap och har inte fått ett enda julstök gjort. Först på tur är julklappslistor, beställa unicef-gåvor, lite dekoration av mitt rum, leta mina julvantar och julpyjamasbyxor, önskelistskrivande, julbakande och utfrågande av fyra familjemedlemmars klappönskningar. Det här kan bli en lång kväll det, och det har jag absolut ingenting emot. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna