//www.hscripts.com --> ad>
2013-12-19 ? 23:33:00

Jag vill ju att jag ska vilja och jag vill ju inte behöva stressa för det här är ju den bästa tiden på året.

Alltså jag tjorvar och bökar och stökar och fixar med det här julklappspusslet i år och det går liksom inte alls ihop i min trötta hjärna för det slutar alltid med att jag går och lägger mig för sent i min slitna pyjamas och tänker att "imorgon ska jag verkligen ta tag i allt och ha en riktig julmysardag". Så det har jag gjort nu och planerar att på riktigt ha en riktig julmysardag imorgon. För nu har jag tjorvat på varenda dag i en vecka utan att få någonting gjort, och ska därför både julhandla, göra julkort, köpa julpapper och slå in, skriva rim och baka pepparkakshus. Imorgon då.
Här var min pyjamas ny och fin. Det är den inte nu.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna