//www.hscripts.com --> ad>
2013-12-14 ? 00:01:57

Mitt i decemberkaos

Jag har inte ens hunnit med att titta in härinne den senaste veckan, och jag har egentligen inte heller lyckats pricka in några decemberbestyr alls ändå. Det får bli i helgen det, då tänkte jag på ett eller annat sätt baka julgodis, börja på julklappslistorna, kika runt i stan för klappar (speciellt en film till farfar, men hur hittar man en gammal 50-talsfilm på videoband nu för tiden?), pyssla med julkort och mysa.
I veckan däremot kom jag hem efter en urgosig helg hos Cajsa. Vi struttade runt i stan, hade idolmys, åt golunch, tittade på basket, såg på film och julbakade en smula innan jag hoppade på bussen hem igen. Saknade du, du får mig alltid att skratta.
Ja vi åt massa gott hela tiden.
 
Sen har veckan mest bestått av skoljobb och sovstunder innan jag igår gick igenom stormen till farmor & farfar för övernattning och mys. Ni vet när allt blir för mycket och farmor & farfars historier om tant lärarinnan och joggingturer är vad man behöver efter att ha blivit bjuden på tomtegröt och tunnbrödstut. Och sen få somna i gamla lekrummet. Och idag stod luciafirande i kyrkan och på dagis på agendan och innan jag avslutar inlägget vill jag bara säga att min lillebror är den sötaste pepparkakan på jorden. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna