//www.hscripts.com --> ad>
2013-12-30 ? 14:56:00

Några av mina bästa julklappar i år.

I år hade jag egentligen inga stora önskningar under granen, men fick ändå flera fina julklappar iallafall. Här är några av dom.
 
- ljuslyktorna här och en hjärtskål. dock har jag inte direkt ett stort pamtigt rum och måste därför klura på vart de ska få plats.
 
 
- med tips från Cajsa fick jag dessa ögonskuggor samt ett rouge från makeupstore. då gäller det bara att lära mig hur jag ska använda dom också.
 
 
- den här filten är den absolut mjukaste i världen och jag har sovit inrullad i den, som en macka, sedan jag öppnade julklappen.
 
 
- dessa böcker låg visserligen inte under granen, och har inte heller kommit fram än, men de är beställda och på väg och jag längtar tills jag kan börja läsa.
 
 
- och den här blusen fick jag av mormor dagarna efter jul.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna