//www.hscripts.com --> ad>
2013-02-18 ? 23:18:47

23.18

Nej, jag kom inte på en klyftigare rubrik än så.
Idag är en sån där dag där det inte spelar någon roll hur man vrider och vänder på sig, måste-listan blir ändå aldrig färdigcheckad, och hur kommer det sig ändå att det enda jag har lust att göra är att krypa ner under täcket och äta kakor? Det faktum att sömn på veckodagarna är en liten bristvara i mitt liv kan jag inte längre ignorera då till och med instagram lyckas dokumentera min trötthet. Nej jag måste hitta en lösning på detta.
Och om ni vill veta vad jag har gjort ikväll så halkade jag på hal is, har kastat iväg matteboken till andra sidan av rummet och ska äta en lite upp-och-ner middag i form av lingongrova med skinka-mackor (godaste), banan och hallonfruktsallad och hett te som jag redan har brännt tungan två gånger på. Genomgosigt. Åh jag vet inte ens vad jag sitter och skriver om, bäst jag återkommer i icke övertrött tillstånd. Nu väntar någon timme med chill och vila till. Och lite mysterieserie. Kalas!
 
Och där sitter jag i snön som en annan dumgök. Ni ser ju själva.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna