//www.hscripts.com --> ad>
2013-02-02 ? 15:21:27

De senaste dagarna med utkast som aldrig fick bli inlägg

En torsdag "Eftermiddagar som idag då en ilande huvudvärk besöker mig som ett mörkt moln bara orkar jag ingenting. Jag har sovit sedan jag först kom hem från skolan och slängt av mig ryggsäcken och jag vill mest ingenting just nu"
 
En fredagsmorgon
"Jag ska strunta i att jag inte alls känner fjärilar i magen inför denna dag som tydligen hunnit blivit fredag, bära min bästaste och alldeles för välanvända tröja och överleva ännu en skoldag. Förrresten har jag lovat Ellen att vi skulle göra idag till en bra dag. Tjohej"

 
En lördag just idag 
"Jag har sovit alldeles för länge, startar ett vänneravsnitt, skriver in mina djupa favoritbloggar i sökrutan och gräver fram chipssmulorna som blev över från familjens fredagsmys igår medans jag var på annat håll i full färd med att tjuvlåna en ugn, dricka te, spela spel och prata nödvändigheter och onödigheter med vänner. Idag känner jag mig konstig och planerar därför att ringa långa samtal till mormor för att prata med min allra bästa vän, kanske ta en promenad till farmor & farfar och göra absolut inget nödvändigt alls. Om inget annat dyker upp detvillsäga. Men först ska jag dra ännu ett vänneravsnitt. Och ignorera alla oändliga klädhögar i mitt rum. Och det faktum att min vän i denna stund flyttar ifrån kvarteret bredvid mig ♥"
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna