//www.hscripts.com --> ad>
2013-02-25 ? 22:44:42

En sabla måndag bara

Efter varje dag ska man alltid känna sig stolt och nöjd över sig själv och sina prestationer. I mitt fall ska jag alltså ignorera det faktum att min tusen-kronors-miniräknare är försvunnen och ännu ej upphittad, att jag har haft stora planer på att ta tag i alla läxor ikväll för att få lite försprång, men som självklart inte blev av och att jag mest bara har ägnat eftermiddagen åt riktiga onödigheter. 
 
Jag har vandrat till ica för att köpa mumsigheter till hemmagjord musli...
 
... och någon form av flap-jacks.
 
 
Jag har fotat det jag valde att dra ner från galgen i morse, det är konstigt hur jag nästan aldrig väljer byxor nu för tiden. Sen slutar det alltid med att jag paranoid går runt och drar ner kjolen hundra gånger om bara för att försäkra mig om att halva rumpan inte sticker ut.
 
Sen har jag haft pyjamasmys och låtit mina tår dansa runt fritt. 
(Jag veeeet, ungefär tusende bilden på mina fötter och pyjamasbyxor)
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna