//www.hscripts.com --> ad>
2013-02-08 ? 22:03:00

Ett virrvarr av frusna fingrar, solsken, frostbitna träd, kakor och för många tårar

Åh att sitta på bussen hem från skolan en fredagseftermiddag och veta att förutom dom där tråkiga läxorna i ryggsäcken behöver jag inte ens ägna en tanke åt skolan på två heliga dagar, den känslan är det inte mycket som slår. Jag gick hem och klättrade upp för att ta några chokladbitar i familjens gömma, sällskapade med lillebror och hans kompanjoner och blev sedan trött på mig själv. Så ut i kylan gick jag, kameran och hörlurarna en sväng här i lilla Odensala.
Sedan blev allt bara fel fel fel. Men vad gör man när allt går fel då? Ja jag vet inte vad ni gör men jag trampar på trampen tills jag inte orkar mer, bakar cookies, dammar av Vänner-boxen och dricker varm choklad i massor. Ungefär så. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna