//www.hscripts.com --> ad>
2013-02-19 ? 22:26:00

Idag stal en frisör mina hårtoppar, jag har åkt långfärdsskridskor för allra första gången och druckit ungefär sju koppar te

 
Jag känner att min blogg är lite som en svensk sommar just nu. Man väntar och väntar och väntar på det där härliga solskenet och värmen men det dyker aldrig upp. Istället spöregnar det och myggor bits. Ungefär så är mina inlägg. Men tålamod är en fiskares bäste vän, kanske inte riktigt ett ordspråk som fungerar i detta sammanhang men just nu har jag inte mycket annat att erbjuda. Men en svensk sommar innehåller ju också glass i stora lass, smultron, kräftskivor, grillkvällar och surströmmingskalas så håll ut så kanske även denna lilla blogg kan bjussa till på lite hejdundrandes inlägg i framtiden. Kanske. Tills dess får ni hålla hårt i era paraplyer (i detta fall tålamod med mina otroligt usla metaforer).
 
Ikväll däremot är det jag och sängen, det bästa jag har. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna