//www.hscripts.com --> ad>
2013-02-14 ? 22:26:03

Jag har ju iallafall chokladen...

Alltså en kompott av alla ♥ dag (den mest ensamma dagen på hela året) och det faktum att det är på pricken ett år sedan det var vi som glada dansade runt på furan, skrattade och blev överpigg och utmattad av ai se eu te pego mitt i natten (min absoluta favvolåt, bara så att ni vet) kan bara sluta på ett enda sätt. Sittandes på sängen i mitt flickrum, ha förskräckligt fin musik i lurarna och äta choklad. Ja. Det var väl det jag hade att säga om den saken. Men en frusen promenad och utbyte av ord och diskussioner som trängdes inne i huvudet hjälpte iallafall lite. 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna