//www.hscripts.com --> ad>
2013-02-24 ? 21:51:36

Jag ska lova mig själv att skratta så mycket jag bara kan, le så mycket jag bara orkar och vara mig själv även om jag inte alltid borde

I ett mörkt, tomt rum med fötterna i högläge och tårar som brände bakom ögonlocken. Där och då bara blev det så, så himla jobbigt och jag insåg hur himla mycket av den jag var har förändrats och låtit mina problem bli en sån stor del av mig själv att jag inte vet vem jag är längre. 
 
En lika mörk natt med stora vita snöflingor ringlandes från himlen, sittandes på två helt perfekta placerade stolar under ett tak någonstans ingenstans med en vän, bort från musiken och människorna. Det var bara så himla bra och allt som sas var så rätt. Som att jag egentligen har gått runt och väntat på detta fast jag inte vetat om det, för nu känns allt så himla bra. ♥
 
Nu skriver jag i gåtor här, men min helg har varit så fin på hundra olika sätt, bara att fira in helgen med mysmiddag och klassisfest, vakna och äta bananpannkakor och hallon till sen frukost, träffa vänner och en sen serie-tittar-natt hela lördagsnatten spikade upp denna helg högt upp på listan av härligheter den senaste tiden. 
 
 
Kommentarer
Johanna

<3

Svar: <3<3<3<3<3<3<3
Hanna

2013-02-24 @ 21:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna