//www.hscripts.com --> ad>
2013-02-06 ? 20:35:38

Jag ska sova av bara tusan!

Dagens tröja var hallonröd och kommer direkt ifrån mormors garderob
 
Dagens humör var peppdepp, lite upp och lite ner och så var det inget mer med det.
Dagens bästaste i hela världen var detta. Inga ord i världen kan beskriva min lycka, nästan.
 
Dagens bästa nummer två är att jag just nu, klockan 20.15 ska lägga mig och sova. Som jag har längtat.
Dagens sämsta, eller mitt livs sämsta är som vanligt att jag aldrig har haft en endaste dag utan huvudvärk detta år... Jag bara... Jag förstår inte.
Dagens åhnejnubörjarjaggråtaochbliledsenöveringenting var att jag läste någonting som bara stämde så himla bra och var sådär jätterätt. Och nu skriver jag i gåtor här också, men så får det bli.
Dagens mest chockerande någonsin var att jag tränade i en timme och sedan belönade mig själv med den längsta duschen i universum ungefär.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna