//www.hscripts.com --> ad>
2013-02-17 ? 22:39:02

Lots of love from a girl in her underbara säng

Alltså. Nu är helgen redan slut. 
Jag inledde iallafall denna vad folk tydligen kallar helg, medans jag hellre skulle säga kort vilopaus, med att inhandla två gottepåsar. I den ena gömde sig en extraordinär sushilåda som jag avnjöt på den bästa matplatsen, mitt golv. Precis som i japan, eller vilka är det som äter på golvet? Jag gillar´t iallafall. 
Och om ni nu måste veta så avslutades min röjarfredag slumrandes framför en värdelös film med mina bröder.
 
I lördags vaknade jag (på riktigt) ovanligt glad och sprallig vilket jag absolut kände ett behov att dokumentera och fotografera. Jag menar, det är ju precis sånt här som lördagar är till för. Absolut nonsens och onödigt trams.
 
Denna blev min helgfrisyr
 
Och pyjamasen blev min helg-utstyrsel. Jag gillar helg.
Jag åt improviserad nyttofrulle och sedan befann jag och Emmie oss på en isbana där vi skridskoade runt en stund. Och därefter orkade jag endast att stoppa ostkrokar i munnen resten av kvällen. 
 
Idag kände jag mig akut shoppingnödig och drog därför med mig mamma till apan för att inhandla bland annat denna skjortilorta och sedan bjöd farmor & farfar på söndagsmiddag innan jag trampade iväg på trampen och nu har gjort magplask ner i sängen. Och nu kan ingenting få mig att flytta på mig. Ingenting. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna