//www.hscripts.com --> ad>
2013-02-12 ? 05:14:56

Nattliga rapporteringar

Att sitta vaken halva natten medans alla sover, äta kakdeg i pyjamas och kolla på en sorglig film är verkligen inte det bästa en förvirrad tonårssjäl kan göra har jag precis insett. Alltså, det finns för många tankar att tänka på här i världen och i ett hus i lilla östersund sitter just nu en ensam vaken tjej och har just precis alla tankar som går att tänka på i huvudet. Hur som helst väntar en eeg-undersökning nu på morgonen och för att inte ge vika för sömnen (vilket aldrig har kännts mer lockande, jag är så trött) springer jag runt och bakar kakor, har högsta volymen i hörlurarna, duschat kallt och räknar minuter tills jag får krypa ner under täcket igen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna