//www.hscripts.com --> ad>
2013-02-20 ? 20:37:07

Och även en händelselös onsdag som denna förtjänar en uppdatering

 
 
Lite såhär har jag skuttat runt denna onsdag. Den där tröjan alltså, den har jag på mig i vått och torrt, sommar som vinter, för den värmer ju så himla bra. 
Inatt sov jag sämre än jag har gjort på länge (tack vare all övertänkarhet och huvudvärk) och behövligt nog stannade jag hemma på förmiddagen för att ta igen alla stulna sovtimmar. Ändå känner jag mig dödstrött redan nu, så jag ska göra iordning en stor bricka med kvällsfika och sedan dunsa i säng. Jag tänker mig smoothie med hallon, en stor kopp te, fruksallad och något mumsigt bröd eller gröt. Där drunknade jag nästan i mitt dreggel, så gott det lät!
Imorgon har vi matteprov mot min vilja och jag för att förbereda mig ska jag ha vänner-maraton, det är möjligt att det är den bästa metoden inför ett prov.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna