//www.hscripts.com --> ad>
2013-02-05 ? 20:44:00

Testa att gå en dag i mina skor, jag får till och med skavsår

Efter en liten yrslig incident har jag mest gått runt med ett ledsamt moln över huvudet idag. Jag trodde ju att det var över nu. Men som allt annat i mitt liv så blir det inte riktigt som jag hade tänkt mig, OCH JUST NU GÖR DET MIG SÅ HIMLA FRUSTRERAD! 
Men en drös med choklad, ett stort glas mjölk, lyxen av att inte plugga trots att vi har läxor och en mörk samtalspromenad nu ikväll fick väga upp för allt det gråa med min dag idag. Ikväll ska jag stanna uppe alldeles för sent bara för att jag inte borde. Ibland har man bara sånna dagar och jag ser just nu ingen anledning till att göra allt som jag borde göra bara för att.
 
/En som lever livet lite on the edge, eller nåt.
P.s Nu bara MÅSTE jag ju köpa mig ett fis-ljus!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna