//www.hscripts.com --> ad>
2013-01-13 ? 16:43:17

Aldrig har livet varit så fint och så svårt på samma gång.

Härmed kommer ett litet brev från min helg som kom precis i rätt tid, bjöd på nästan absolut ingenting och tog slut alldeles för fort. 
Under fredagkvällen var allt jag orkade med att kasta mig raklång på sängen och pusta ut från allt, och därmed hade jag kanske den tråkigaste men välbehövligaste kvällen på länge, bara för att min hjärna inte orkade tänka alls. Jag njöt av gottigheter och när jag väl orkade mig ner låg jag och pluttis i soffan och skrattade ♥
 
Lördagen kan jag stolt meddela att jag vaknade rätt tidigt för att sedan kolla in den nya second hand butiken med Moa och ut därifrån kom vi båda med små fynd. För 30 kronor blev en söt klänningsblus min och jag längtar tills jag kan bära den under en stickad tröja och ett skärp. Kalas. Vi smög in och drack gratis varm-choklad och sällskapade en sväng till ica.
Sedan frös jag nästan hela dagen och kröp därför ner i sängen hela kvällen lång och lät olika serier och nya bloggar uppta mitt intresse långt inpå natten.
 
Idag däremot har jag ont i huvudet, umgås med en tråkig matematikbok och ska snart trampa bort min tristess på trampmaskinen. Voila, så kanske jag precis har berättat om den, i era ögon, tråkigaste helgen någonsin.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna