//www.hscripts.com --> ad>
2013-01-04 ? 02:25:45

Att göra ingenting i en för liten pyjamaströja, håret i en slarvig knut och sockor på fötterna är vad jag kallar en världshärlig dag

Idag kände jag för att ha en heldag i pyjamas, stanna i sängen så länge jag ville och äta en riktigt god frukost. Jag kikade runt på mina favoritsidor på datorn, tittade på fina bilder på weheartit, sörjde lite över hur tråkigt mitt liv är och drack varm choklad framför Grey´s anatomy ända fram mot eftermiddagen då det vankades bio inne i stan. Sune i Grekland var vad vi såg och senare inatt har jag och mina småbröder ännu en gång haft filmkväll och halvsovit i soffan. åh vad jag blir mysigt glad av sådana dagar, och jag tror att det är viktigt att göra lite som man vill ibland. Inte bry sig om hur man ser ut eller vad man borde göra. Man blir på så bra humör då.
Vill ni ha en liten titt på hur min slappardag såg ut kan ni titta på dessa bilder. 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna