//www.hscripts.com --> ad>
2013-01-27 ? 23:49:29

Det ultimata söndagskvällsmyset

Jag har haft den mest oproduktiva veckan på länge, som mest bara innehållit isglassar, filmer, algedrycker, hemmagjorda sorbé-smoothies och feberyrsel i min slitna pyjamas. Antingen har allt varit på tok för varmt och jag har flaxat runt i korta pyjamasshorts och ätit piggelin, eller så har jag hackat tänder med tjocksockar, te och stickade tröjor under en hög av filtar. Men äntligen har jag börjat bli lite friskare och det firade jag ikväll med att ge mig ut för lite pulka-åkning och temys.
 
Här har ni receptet på en riktigt kalaskväll med en stor bricka fylld med godsaker, som hemmagjord hallonglass och knäckebröd med parmaskinka, nybadade fötter och vänner-maraton. 
Mixa frysta hallon med banan och en klick vaniljyoghurt ♥
Glada tår!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna