//www.hscripts.com --> ad>
2013-01-11 ? 22:09:19

En dag kommer jag att vara lyckligast i världen.

Idag klädde jag mig i nyårsklänningen och en myströja korvad under ett bälte tillsammans med ryggsäcken som jag kånkar med mig på alla mina små äventyr. Jag orkar inte med byxor längre, inte när det finns kjolar och andra finheter att bära som dessutom inte spricker och har sig.
 
Nu har jag dock bytt till mitt mest glamourösa klädval någonsin, blommiga byxor, randiga tofflor och en tröja med oboy-fläckar på. Jag har kurat ner mig under mitt varma och världsbästa täcke framför en film och en chokladkaka på magen. 
Tidigare idag har jag hunnit med 30 minuter på trampen, hemmaspa, mysmiddag och en sparktur med min bror. Nu är jag redo för en helg full av kramar med lillebror, massor av timmar i sängen framför en film och andra finheter. Men ikväll ska jag bara mysa och mysa och mysa.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna