//www.hscripts.com --> ad>
2013-01-03 ? 00:58:55

En ganska händelselös onsdag, men fin ändå

Under denna jullovsdag har jag haft en väldans massa småbestyr mest hela eftermiddagen. Först hade jag och Moa bestämt oss för att åka spark och kolla in den nya second hand butiken, och kanske hitta några fina fynd. Dock insåg vi när vi kom fram att det var stängt och gick istället och drack varm choklad i affären intill, gratis är så himla gott! 
Sedan hamnade jag mitt i en garderobsrensning som övergick till storstädning av hela mitt rum, och till sist slutade med att jag satt i en hög på golvet, åt godis och kollade i skolkatalogen, med hela mitt rum upp-och-nedvänt omkring mig. 
När jag till sist lyckades bli klar kastade jag mig i soffan tillsammans med min familj, några till och massor av ostkrokar. Annars tar jag långa sovmornar, äter allt jag inte borde äta och spenderar alldeles för många timmar med att göra ingenting.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna