//www.hscripts.com --> ad>
2013-01-06 ? 23:13:00

Hejdå

Att sova så länge man vill, klä mig i mina bästa stickade tröjor och tjocksockar, att krypa upp i soffan med en kopp varm choklad på morgonen, att ha långa dagar att göra vad jag vill på, åka in till stan och köpa hem sushi med mamma, att titta på massor av tv-serier, att pyssla i mitt rum tills jag inte orkar mer, att sitta och titta på gamla fotografier och att kolla på filmer ända in på nätterna och vakna sent på dagen tar nu slut idag. 
åh att jullovet ska ta slut, det som har varit så fint. Men allt måste ha ett slut och jag avslutar mitt jullov på bästa sätt i form av te-mys hemma hos Maria och sen varm choklad med marsmallows och tunnbrödstut i min varma säng. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna