//www.hscripts.com --> ad>
2013-01-01 ? 17:56:05

Hur mysigt är det inte att kramas med dom bästa man vet samtidigt som det nya året startar?

Först och främst måste jag självklart önska alla ett gott, fantastiskt och alldeles underbart och oslagbart år ♥ 
2013. Jag hoppas för min egen del att detta år kommer att bli ett kalasbra år för mig själv och mina bästa. Jag hoppas att jag kommer att må bättre och på ett eller annat sätt bli av med yrseln för nu orkar jag verkligen inte mer. Att mina vänner och jag gör året till ett jättebra år med massor av roligheter. Att vi överlever skolan och början på tvåan i gymnasiet. Att sommaren blir helt superbra. Att jag slipper massa jobbiga tankar och saker som jag mår dåligt av. Att året blir ett bra år, helt enkelt!
 
Det nya året firade jag in runt en middag tillsammans med ett härligt gäng i stan och alla var så fina, glada och spralliga inför det nya året. Vi kollade på raketer och kramade om varandra massor innan jag och Emmie befann oss på en buss hem tillsammans med cirka hundra tusen andra nyårsfirare. 
Dukningen och maten som vi tillagade blev så himla bra. Speciellt Moas potatisrosor.
Här har vi några fotografier som knäpptes strax innan klockan slog tolv och det nya året började. Tydligen gör jag samma pose på varje bild men är man nyårsglad så är man.
Vi vandrade ner till badhusparken där raketer sköts och människor kramades. Kalas!
Idag är det den första dagen på resten av året. 1 Januari, vilket betyder att min farfar firar sin födelsedag ♥ 
Familjen passade på att gratta honom med dom ätbara sakerna som han gillar allra mest, samt en härlig middag. Jag bär en gammal favorit och sitter i denna stund och mumsar på chockladbitar.
Gott nytt år!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna