//www.hscripts.com --> ad>
2013-01-14 ? 19:47:14

Ingenting och ingen alls är egentligen korrekt, ordentlig och perfekt.

Om detta skulle vara en svenskatext då jag skulle använda en liknelse eller metafor skulle jag beskriva denna dag som en grå tråkig dammtuss i en mörk vrå, utan tvekan. 
Jag insett att jag är totalt efterbliven och oduglig på allt som måste göras och vill bara dra på mig mormors kofta och drömma mig bort bland andra världar som bjuder på allt annat än timmar av mattetal, huvudvärk och problem. Men det kan jag inte, så nu ska jag återgå till dammtuss-livet. Kalaskul hörrni.
 
Men okej, ska jag klämma fram några mindre negativa saker med dagen klättrar dessa tre saker upp på toppen av listan. Min frukost, mormors bästa kofta och en skymt av hur det såg ut när jag gick ut på en tänkarpromenad för min huvudvärk tidigare idag.
Okej på bilderna kanske allt ser jättemysigt ut, men jag är fortfarande sur...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna