//www.hscripts.com --> ad>
2013-01-28 ? 21:30:00

Jag väntar fortfarande på den såkallade vardagslyxen

Alltså kan man ha ett mer enformigt liv än vad jag har?
Jag vaknar och tar mig till skolan, inser att jag ligger hundra tusen miljarder uppgifter efter i allt, fryser på bussen hem, kastar mig i soffan med en av alla läxböcker innan jag kryper ner i sängen framför en serie (samma visa varje vareviga dag). Jag lever livet genom att äta parmaskinka som om det aldrig kunde ta slut, suckar åt tvätthögen på golvet som bara samlar damm och drar återigen på mig samma pyjamas som jag burit den senaste veckan. Hej vardag!
 
Det fick stå för den dagliga dosen av ointressant uppdaterande från min sida, vi kan ju alltid hoppas att det inom den närmsta tiden kommer en riktig supermenändåvardaglig dag. Det hade varit något att skriva om, det.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna