//www.hscripts.com --> ad>
2013-01-14 ? 00:20:00

Livet blir inte mycket bättre än såhär. Fast jo, det vill jag gärna tro.

Alltså det är väldigt ofta som jag själv undrar vad det är med mig.
Jag har fått något slags glädjerus som fick mig att skriva ner tre sidor om absolut allt och inget i min gamla skrivbok, kasta i mig en stor skål fruktsallad på några sekunder och sedan sätta mig ner här för att dyka ner i massor av bloggar hela natten lång. Åh. Jag har hittat ungefär tusen nya bloggar som jag bara ler av, gud så himla bra för en tankspridd drömmare som mig. Just nu är jag verkligen en sådan som inte vet vad hon håller på med och blir bara förvirrad galen på mig själv. Men jag antar att jag bara är så ibland.
 
Nu ska jag väl göra någonting vettigt dom få minuterna innan jag ska kasta mig i säng, men först ska slurpa i mig en kopp varm choklad för det får man på en söndag.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna