//www.hscripts.com --> ad>
2013-01-05 ? 01:47:00

Några nya finurligheter...

Jag tänkte visa några utav mina senaste finheter för er.
Först ut är denna söta blus som trots att den beställdes veckor innan jul och landade i brevlådan häromdagen var den värd att vänta på. Den ska jag bära till min svarta kjol, strumpbyxor och mina bästa tjocksockar, eller enkelt till ett par svarta jeans. Dessutom är den så finurlig att den går att gömma under en stickad tröja med kragen som sticker fram. Fint!
 
Sedan ville jag visa denna burk som jag pysslade med tidigare. En glasburk full med lappar där jag har skrivit ner några drömmar och andra småsaker. Jag har inte stängt locket helt för då kommer inte drömmarna att uppfyllas, inbillar jag mig haha. Men jag tyckte att det var en pysslig idé och alltid något att jag har skrivit upp det jag hoppas på. Då vet jag iallafall vad jag vill.
 
Sist ut är denna lilla fotovägg som jag ikväll fick för mig att pyssla med. Lite för weheartit kanske, men det är några av mina bästa bilder som jag blir glad av, så varför får dom inte synas lite bättre än i ett gammalt fotoalbum?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna