//www.hscripts.com --> ad>
2013-01-13 ? 01:37:13

När livet inte känns så stort och tiden går alldeles för fort.

Okej, jag ska sluta romantisera det lilla liv jag lever här i vardagliga och lunkiga- men ack så underbara livet här i lilla östersund. Vissa dagar är dagar jag vill kasta längst ner i soptunnan så allt är inte bara mys och mys, men många dagar är så himla fantastisktgaletunderbartmysiga att de bara förtjänar att skrivas ner, trots att mitt lilla glädjerus ibland bara kan vara att hitta ett paket kakor i skafferiet, en mysig pratstund med en gammal goding eller se ett äldre par leva livet i stan. Sänt blir jag glad i magen av och så är det bara. 
Nu har jag inte direkt någon aning om vad jag sitter och skriver om, och kudden bara ropar på mig så det återstår väl bara för mig att säga gonatt lite fint, gonatt ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna