//www.hscripts.com --> ad>
2013-01-23 ? 18:08:10

Om feberfrossa och värkande kropp

De senaste dygnen har jag åkt på någon hemsk influensa med hög feber, värk i hela kroppen, halsont, hosta, illamående, kräkningar och dunkande huvud. Inte ens sjukdomsbestyr som tv-serier och varm choklad har botat mig, så jag har mest legat med ansiktet nerborrat i kudden i ett mörkt kallt rum och skakat samtidigt som mamma har tagit hand om mig. Det är så himla typiskt för jag lyckades missa min EEG-undersökning som jag väntat flera veckor på...
 
Jag är fortfarande inte alls frisk och kry på långa vägar men det är iallafall lite bättre, så de närmsta dagarna ska jag vila min sönderhostade, slitna kropp och mysa framför massor av braiga filmer som jag velat se.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna