//www.hscripts.com --> ad>
2013-01-10 ? 22:42:06

Som en extra fluffig dubbel varm choklad med kolasås, ett stort berg med vispad grädde, kuddiga minimarsmallows strödda med chokladströssel ovanpå och en stor cookie till

Idag var en lång, kall och grå torsdag som startade för tidigt i morse men den har ändå innehållit flera guldklimpar. Innan jag kastar mig i sängen och kollar på en torsdagsfilm och spelar lite quizkampen tänkte jag bara visa lite smått från ikväll.
 

För att göra denna långa torsdag lite roligare bar jag kjol, en topp och jeansskjorta.

Men det tar inte lång tid efter jag har kommit hem innan jag hoppar i en myströja igen, alltid är det så.
 
Jag blev sötsugen och blandade ihop lite havregryn, kanel, äpple och smör som fick gosa sig i ugnen en stund. Himlans gott!
 
Ikväll var jag barnvakt till lillis, min lilla gos ♥
 
Och åh jag har hittat ett helt nytt beroende. Som godis. Blodapelsin! Av misstag köpte pappa fel när jag hade bett om clementiner, men åh det gjorde absolut ingenting för jag har aldrig insett hur himla gott det är! Nu har jag redan ätit upp en påse på två kvällar.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna