//www.hscripts.com --> ad>
2013-01-29 ? 22:11:00

Tänkertänkertänkertänkertänkertänkertänkertänkertänkertänkertänkertänker

(Tisdagsmix)
 
Jag vaknade för några minuter sedan och insåg att jag sov, och just nu ifrågasätter jag starkt varför jag inte valde att somna om. Innan min lilla tupplur hann jag klura och försöka lösa världsproblem som varför jag aldrig kan sätta upp håret i en perfekt slarvig knut, varför sötsuget alltid slår till när jag är som svagast och ger med mig, hur otroligt jobbigt det är att ändra alarmet från att kliva upp åtta till halv sju på morgonen, samt insett att jag vill hitta ett par gamla stora jeans så att mina ben slipper ha snortighta byxor som sitter närmare än min egna hud.
 
Nej jag vet inte vad jag håller på med längre. Jag återgår nog till att sova nu.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna