//www.hscripts.com --> ad>
2013-01-09 ? 19:52:59

...varje tips är som ett litet lyckopiller för mig

Igår kände jag mig lite ledsen och opepp fram tills jag öppnade ett sådant himla fint mail att jag inte kunde göra annat än att le. Med en kopp hett chai-te satt jag och läste dom fina raderna om igen. Jag behöver mer sånt, alla behöver mer sånt att le åt i vardagen.
 
Idag blev skoldagen kort och därefter hade jag & Moa bestämt oss för ett gympass innan vi hoppade på bussen hem till stugorna. Jag har sällskapat med matteboken och mixat bär nu ikväll. Jag känner mig dödstrött, som vanligt, och ska därför somna framför någon mysig serie, som vanligt. Med en kopp te och macka, som vanligt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna