//www.hscripts.com --> ad>
2013-01-18 ? 22:59:19

Vink vink från ett kolsvart rum på borrvägen i lilla odensala

Jag har pustat och stånkat omkring på stadens gator tillsammans med mamma under hela eftermiddagen, samtidigt som en ilande huvudvärk har förföljt mig. Vi tog bussen för att handla på Ica maxi och fick sedan sota för det korkade beslutet genom att konka på tre matpåsar var. Sedan trampade jag bort från allt och alla på trampmaskinen, åt en kalasgod familjemiddag och gjorde ett tappert men misslyckat försök att läsa lite samhälle.
Nu: ska jag äta en skål ostkrokar alldeles själv framför en film, i mitt alldeles för mörka rum. Jo jag kan jag!
Imorgon: är jag inte ens säker på att jag kommer att vakna, så trött är jag. 
I en av shoppingkassarna befann sig dessa pyjamasshorts, mya och sånt. Många skruttdagar hemma kommer med glädje spenderas i dessa. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna