//www.hscripts.com --> ad>
2013-07-14 ? 22:06:22

ååå vad jag har saknat er

Nämen hej och ååå godkväll på er mina små hjärtegryn och gullefjun!
Det är med glädje jag kan meddela att jag tillfälligt har funnit ett internet, och det mina vänner är materiell, ytlig och bortskämd lycka. Ni ska veta att jag har längtat och velat blogga, skriva och ta min lilla del av vad dom sociala medierna har att erbjuda, men nu när jag väl har möjlighet har jag inte så mycket att berätta endå, fast ändå så ofantligt obeskrivligt mycket. 
 
Jag har varit glad. Så fruktansvärt fint glad åt sommaren. Glad över att jag och en av gamlingarna på brunkullan satt och pratade långt efter att jag hade slutat min sista dag. Jag sa att jag aldrig skulle glömma henne. Hon gav mig råd och jag önskade att hon skulle förstå hur himla fin hon var. 
Sen är jag spralligt glad över att de närmsta månaderna som jag har framför mig inte bara betyder sommarlov utan också två semesterresor. Jag ska åka utomlands med mina vänner och som en liten gräddklick på moset när skolan och höstregnet har kommit ska vi åka till Budapest en sväng. Förstå vad jag är glad.
Sen är jag också bara sådär glad över att ha plockat smultron på strå med lillebror när vi spenderade några dagar i stugan med farmor & farfar. Är också bara överglad över massa småsaker hela tiden. Glad över att farmors farmors gamla cykel blivit min och är redo att åkas, glad över att mina frukostar har blivit extra goda och glad över att springrundan gick bra idag. För så ska det vara på sommaren. Man ska vara glad.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna