//www.hscripts.com --> ad>
2013-07-23 ? 23:01:54

En sån där segigt fin dag där allt måste dokumenteras och fotas utan anledning, en sån hade jag idag

 
Igårkväll och hela dagen idag har solen varit ute och skinit och det har även jag. Jag och några av dom gosigaste satte oss på stråket, vid vattnet, plockade på oss buffémat och göttade oss. Så gott och fint det var. Sen idag har jag gjort allt utomhus endast iklädd i bikini, en vit fluffig klänning och sovfrisyren från natten. Tackade gud för både solskenet och för att det finns så gottiga saker som vattenmelon i hettan och sushi när magen kurrar. Och mitt i allt somnade jag vilket gav sina spår i form av en rödbränd rumpa, men det lilla priset är jag villig att betala. Aldrig att jag klagar på sol mer. Sen snörade jag på mig springskorna och sprang en sväng också. Med hemmagjorda plåster på hälarna och yranmusik i mina öron.
Nu känner jag ett uns av solsting och enorm trötthet efter min utmattande dag (hehehe) så ett PLL avsnitt och lite sömn är precis vad jag vill ha just precis nu. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna