//www.hscripts.com --> ad>
2013-07-21 ? 23:45:59

Om den är riktigt lång och nästan inte syns då?

 
Ååå vad jag tycker att långa gardinluggar är fina. Och med "Ååå-et" menar jag både att det verkligen är jättefint men också Ååå-ar jag för att risken finns att jag återigen gör samma misstag och klipper mig. Stoppa mig någon! Men jag vill nästan klippa en riktigt lång lång lång gardinlugg som bara syns när man vill att den ska synas. Alltså inte riktigt lika tydligt som på alla bilder ovanför. Är jag helt dum nu? Ja det är jag. Och efter förra årets klippa-kort-incident borde jag ha lärt mig att konstiga och ogenomtänkte hårklipp inte är något som jag bör ge mig in på. Men jag tänker att om den är så lång och osynlig blir det ju ändå inte så stor skillnad. Måste suga länge och hårt på den karamellen hörrni. Helst jättejättelänge. Och då behöver jag en hel karamellburk. Ååå vad jag kommer Ååå-a mig innan det här är slut.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna