//www.hscripts.com --> ad>
2013-07-20 ? 20:18:00

Sånna som jag har letat efter hur länge som helst.

Jag älskar att farmor & farfars stuga är som en enda äventyrskoja. Där farmor alltid har stekt dom bästa pannkakorna i världen där till mig, det är där jag brukar lägga kortpassians när det spöregnar ute och just där har farfar lärt mig nästan allt jag kan,. En gång var jag och lillebror tillochmed i tidningen för att farfar hade delat sina täljarkunskaper med oss. Det är sant. Leta efter ÖP och fyra små snea trägubbar så har ni hittat rätt.
Iallafall, förra veckan när vi besökte stugan skulle jag städa ministugan (med en tusenårig gammal damsugare faktiskt, hur söt som helst) och hittade ett par shorts i garderoben. Vi har inte listat ut vem dom tillhörde men nu är dom iallafall mina. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna