//www.hscripts.com --> ad>
2013-06-05 ? 00:56:43

De senaste sommardagarna

Några mobilfotade ögonblick från den senaste veckan är vad jag har lyckats skramla ihop till detta lilla inlägg. Jag har fått myggbett, mormor&morfarbesök, rotat bland mammas gamla kläder och hittat både det ena och det andra, och för att piffa till dagens sovmorgon klev jag upp tidigare, tränade, duschade jag gjorde allt jag kunde för att sega ut min morgon. Sedan skrev vi ettans allra sista matteprov och för att toppa dagen lite extra fikade vi i stan (och fick en gratis bulle!!!). Nu har vi fått dagars ledighet innan riktiga sommarlovet drar igång. Dra mig baklänges och spola ner mig i toaletten, så känns det ungefär. Så himlans väldigans fort det har gått.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna