//www.hscripts.com --> ad>
2013-06-02 ? 01:36:11

Det är faktiskt sant att det är Juni nu.

 
Nu är det sommar på riktigt. Svensk regnig sommar faktiskt.
Och imorse när jag och två andra sovkompisar hade vaknat blev det en himla fart för jag skulle ju köpa springskor. Sen sprang jag. Alltså jag log hela första lillsjön-varvet över att slippa skavsårsskor och kunna springa runt ute i solen istället för inne, tills jag var på andra varvet och insåg att mina skavsår kom tillbaka och världen blev plötsligt en mycket dystrare plats, med åska och allt. 
Men aldrig att jag tänker deppa på en lördag. Man för göra det bästa av situationen. Och alltså det här måste ju bara vara ett tecken på att jag ska kolla på film och äta nutella hela kvällen, tänkte jag och tog mammas elis med lillis där bak och styrde kosan mot ica. 
Sen hamnade jag och mina bröder (minus theo plus niclas brukar det ofta betyda så att ni inte får något om bakfoten här nu) ute på en flotte i lillsjön där jag sörplade te ur termos och gömde mig under en sjal för alla myggor. Men jag känner att är det sommar så är det. Då ska det sommarregna lite, man ska springa ute i solen, cykla och handla godsaker, ligga ute på en filt och genomlida myggterrorattacker och skvalpande träplankor på en dimmig sjö mitt i natten. Det är ju bara så som det ska va.
 
Och just det, imorgon kommer mormor & morfar från sundsvallis och det ska bli så otroligt genomgosigt att det är det enda jag tänker syssla med imorgon. Så då vet ni vart ni har mig. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna